събота, 14 юни 2008 г.

The Black Swan


Здравейте, деца. Мисля да направя ревю на новия албум на Story of the Year-The Black Swan. Ще давам по песни и накрая ще обобщя.

1)Choose Your Fate-Като цяло тази песен е нетипична за група. Има доста дране и не е толкова лирична. Текстът е много добър. Харесва ми социалната препратка, която вкарват и начина, по който описват света с тази песен.

2)Wake Up-Тази вече е в по-техен стил. Честно казано много ми харесва. Като звучене и особено като послание- да се събидеш в реалния свят и да осъзнаеш какво всъщност става и че не всичко е розово и че трябва да преодолееш гордостта си и да почувстваш живота.

3)The Antidote-Още една песен, в която се пее за безмислените постъпки на хората и това как те унищожават собствения си свят. Общо взето посланието е, че трябва да се сплотим и да излекуваме и себе си и Земята.

4)Tell Me-Общо взето това е просто опит за анти-емо песен.Не е зле, но като цяло е слаба.

5)Angel in The Swamp- Тази не е никак лоша. Става реч за момиче с не мн хубава съдба, на което групата определено се опитва да вдъхе кураж, че всичко ще се оправи.

6)The Black Swan-Чвстно казано, не схванах много много тази песен.Като звучене е добра,но текста е леко неразгадаем,поне за мен.

7)Message To The World-Отново песен със социален характер,но доста доста доста по-емо...

8)Apathy is A Deathwish-Тази песен много ми хареса, като се замисля май ми хареса най-много от целия албум,наистина мн добра. Мисля,че заглавието си говори само за себе си. Поздрав за доктор Алу.

9)We Are Not Gonna Make It-Не намирам нищо особено в тази песен. Звучи ми просто като поредна емо песен сред всички останали.

10)Cannonball-виж песен 3 XD

11)Terrihied-Лирична, нежна песен като за влюбени.

12)Pale Blue Dot-Това просто трябва да се чуе...нямам думи...

13)Welcome to Our New War-Още една социална песничка, този път с военен характер. По-тежичка от останалите, но ми хареса доста повече от тях.

Като цало ще отбележа,че това е един сносен албум,който обаче в същото време не и нищо толкова особено.Важна характеристика е,че всяка от песните започва с мощен възглас от рода на "Yeah!" или "Oooh!". XD

Няма коментари: