сряда, 16 април 2008 г.

Немски Индъстриъл Метъл

И аз най-накрая да пусна планираният пост.
Първо на първо, не се смятам за специалист в този жанр.. но съм прослушвал и мога да споделя впечатления.
Първата група за която ще ви обърна внимание е Oomph. Доста голяма дискография, стилът им се мени с времето от това което съм чул. Мен лично това страшно ми хареса. Не циклят на един вид музика а се усъвършенстват. Моето лично мнение е че най-добрият им албум е Glaube Liebe Tod - Вяр Любов Смърт => за тези които не знаят немски. Там просто няма лоша песен, докато в другите има някои големи попадения и няколко бозави песнички.
Например в Аugen Auf - едноименната песен е велика, както и Burn Your Eyes.
От албума Ego - Supernova, Serotonin, Swallow, Viel Zu Tief, My Darkest Cave и Dopamin.
Ако се заемете да прослушвате ще забележите, че в началото са били много по-hardcore отколкото са сега. Аз лично не владея немски и субективното ми мнение е че това е за добро...
Нататък - Rammstein. За много хора е най-добрата немска група, според мен са наистина много добри, но Oomph са си мои любимци. Надали има някой който да не ги е слушал затова не смятам, че е необходимо особено наблягане на тях. Лични фаворити са ми Halleluja, Ich Will и Amerika.
Megaherz - тази група ми грабна вниманието заради едно АМВ, което гледах. Песента е Perfekte Droge и определено страшно много ми допадна. Добри са, малко ми бяха еднообразни, но на някой друг може да му допаднат още повече.
Има още една група в този стил, която смятам да прослушам - Eisbrecher. Не мога нищо да кажа за тях, но са в същия стил на гореизброените...
Като за първи пост е това,
Мulder~

4 коментара:

Blaze~ каза...

Eisbrecher определено може да ти напомнят Rammstein. Слушала съм един два албума и съм разпространявала и това е общото мнение.

ПС:За Neue Deutsche Härte (споменах ти за него) може да се говори много и ти го предлагам като следваща тема, ако решиш да продължиш с немската музика.

Анонимен каза...

Това ми е любимият метъл! Радвам се, че засегна тази тема. Mulder, много добра статия.

Д-р АЛУ каза...

Браво,Мълдър,хубав първи пост.Макар че ми се щеше да беше налял повечко за Oomph ;) Иначе в тоя стил има много хляб. Като го слушам,само ме е яд,че не знам немски.

Mulder каза...

Blaze - За Neue Deutsche Harte най-добре да пишеш ти, напоследък наблягам на melodeath, metalcore и там се развивам.

Шефе - мерси много, радвам се че ти е харесал.

Ник - Същата работа съм и аз с тоя немски... Ако бях наливал още за Ооmph, щях да пообъркам хората тъй като си имат песни в противоположни стилове - някои мелодични, други супер жестоко дране.. Зависи си от настроението ;]