сряда, 23 април 2008 г.

Disturbed

Какво още да очакваме като предстоящи албуми за следващите месеци?
Disturbed!
Албумът се очаква да излезе на 3ти юни под зглавието Indestructible. Според The Gauntlet продуцент е самият Дейвид Дрейнмън, а траклистът е следният:

01. Indestructible
02. Inside The Fire
03. Deceiver
04. The Night
05. Perfect Insanity
06. Haunted
07. Enough
08. The Curse
09. Torn
10. Criminal
11. Divide
12. Facade

Остава само да чакаме.
Here is a taste :}



Това е официалният им сайт, ако не сте чували за групата или просто искате да следите новините директно от източника -> click
Blaze~

3 коментара:

Д-р АЛУ каза...

Ковър арта е дело на Тод МакФарлейн,художника на Spawn. Изродско,просто изродско.
Inside the fire беше готина,но нещо е олекнала китарата... :\ Perfect Insanity като че ли повече ме хвана.

Mulder каза...

Съгласен съм, Perfect Insanity беше много добра, Inside the Fire не ми хареса текста много но иначе не звучеше чак толкова зле... Очаквам албума с нетърпение!

Hell Messenger каза...

Очаквам този албум с нетърпение. Мислех, че Disturbed са спряли да записват, но съм радостен, че ме опровергават. Иначе олекването на китарата е мн. лошо, ама песните си остават зарибени. Inside the fire като изпълнение ме кефи, като текст на места е отврат.
P.S. Няма ли най накрая да си наемат още един китарист, че да им станат по разнообразни рифовете :D