четвъртък, 29 май 2008 г.

Моите Top 10 Live изпълнения

Като цяло концертите са едни много интересни събирания.Хората се събират,трепят се в поготата,виждат на какво всъщност мязат любимите им изпълнители, пеят заедно текстовете на любимите си песни,биват заляти с бирата или с водата,от които пият изпълнителите,биват зашеметени от палките на барабанистите и прочие и прочие подобни забавни нещица. Преди година бях на коцерт на Мерилин Менсън в София.Трябва да призная,че наистина беше много хубаво (да,хубаво е като си в ложите и като гледаш как се блъскат и трепят правостоящите). Концертът наистина си заслужаваше.Атмосферата беше невероятна и самото изпълнение на групата беше много сносно. Имаше си ги задължителните светлинни и звукови ефекти. Но най-впечатляващата част,ако мога така да я нарека, беше когато вокалът слезе и се докосна до публиката.Това наистина много ми хареса.
Но да оставим това преживяване на страна. Бях подбрала 20-тина групи,на които изгледах какво-що клипове от концерти намерих. Имаше много добри неща,но имаше и такива,за които съжалявах че съм ги гледала.Та ето я моята класация.

10.Opeth.-Ще ми се да оставя това без коментар.Наистина ми беше много трудно да определя кой да е на последното 10-то място.Имаше толкова ужасни и дървени изпълнения, че няма няма на къде.


9.Blind Guardian-Имаха си всичките ефекти като горящ огън,въртене на глави и мятане на коси. Създаваха си атмосферата,обаче всичките им изпълниня бяха прекалено еднотипни,наистина прекалено.

8.Lacuna Coil-Много хубави костюми си имаха хората, наистина.Гласа на вокалистката наистина си е прекрасен,обаче това, което ми направи впечатление е, че бързо сдаде багажа,а и им липсваше артистизъм на сцената.Не бяха баш дървета,но като че ли не правиха много много връзка с публиката.

7.Xandria-Честно казано,границата между Lacuna Coil и Xandria е съвсем малка. Вторите обаче като,че ли обръщаха повечко внимание на публикатаи гласа на вокалистката държеше на повече песни.

6.Within Temptation-Те вече наистина ми харесаха доста.Връзката им с публиката бше ддоста голяма.Вокалистката ги караше почти постоянно да пеят с нея,надъхваше ги и създаваше една много приятна атмосфера.Сцената им беше доста впечатляваща и разнообразна,костюмите също,особено различните рокли на вокалистката. Гласът на Шарон ден Адел се показа доста мощен и тя издържаше през почти целите концерти.

5.Maximum the Hormone-Тя японци са лудиии!!!! Аз ви ка'ам!Просто подскачащати маймуни по сцената!Направо ме грабнаха!Песните им наистина са си доста труднички за изпълнение,обаче те се справиха наистина добре.Вярно че на края на концертите си са леш,обаче си заслужават да се видят.Определено публиката много им се радваше,а и има защо.Много са дори на сцената.Много раздвижени,поддържат си глаосвете.Абе супер!


Ох, тук идва трудната част.Наистина се обърках докато се опитвах да подредя групите по последните 4 места.Прекалено добри лайв изпълнения имат, да му се не види! И така:

4.Disturbed-Адски,адски добри!Направо правят всико за публиката!Много артистично държане на сцената и много,много ефектни изпълнения!По дяволите,вокалът излезе с усмирителна риза!Беше толкова яко!Това,което ме накара да ги сложа на 4-то място беше,че имаха някои изпълнеия,които бяха прекалено еднотипни.

3.Creed-Най-прочувстваните испълнения,които някога съм виждала.Скот Стап просто пееше с цялото си сърце и душа. Изпълнението на "Stand here with me" направо ме сгря отвътре.имах чувството,че съм там и той пее специално за мен.А и самият скот посвещаваше почти всяка песен на побликата!Леле ако можеше да им отида на концерт направо щях да си умра...

2.In Flames-Много хубави изпълнения.А гласът на Андрес е просто невероятен.Така и не рабрах къде се крие тайната му!Колкото и да се дере все си му остава същия!Хубавото е,че държат атмосферата и енергиатя до края. Много голямо впечатление ми направи обръщението към германците,което Андрес направи в начоло на един от концертите.Някой сега ще попита "Ама защо?!Защо на второ място?" Еми,защото не бяха чак толкова артистични по време на изпълненията и имаха прекалено много мятане на глави-ето защо.Но като цяло очите ми през цялото време бяха ето така ---> @.@

1.System OF A Down-Просто си откраднаха първото място.Тяхните изпълнения бяха най-артистичните,които видях.Имаше адски много обръщения към публиката,а и самите изпълнители направо си разиграваха сценки и правиха песните много ралистични.Излишно е да казвам,че гласът на Серж е просто неутразим,нали?Различните емоции,които вкарваха във всяка една песен ми направиха наистина голямо впечатление.

Еми това е моята класация и моето лично мнение. :) Ако на някой има нещо да каже съм склонна да го прочета. :)

2 коментара:

Д-р АЛУ каза...

Браво за поста,много е добър. Наистина готини ревюта за лайвове. Съветвам читателите да ги проверят в тубата,там си има всичко. Няма да съжалявате.

Mulder каза...

Аз виждам един доста голям пропуск тук - Rammstein. Гледах по военния канал няколко техни live-a... В една песен вокалиста беше облечен като касапин, микрофона му беше като нож и изкара един казан. В казана имаше 1 от групата - вокала извади огнехвъргачка и почна да стреля по казана...